1 Haziran 2008 Pazar

Türkiye Top 5

1- BİZİM ŞARKIMIZ – FERHAT GÖÇER
2- MUCİZE – DEMET AKALIN
3- KIPIR KIPIR – ÖZGÜN
4- KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR
5- BAS GAZA – İSMAİL YK

Özetle şunu söyleyebilirim heralde :(

Listenin tepesinde Ferhat Göçer, dibinde İsmail YK var. Boys Anılar'ın yazdığı korkunç, kendi standartlarının bile altındaki şarkısıyla Ferhat Göçer tepeye oturmuş, Demet Akalın'ı kovmuş. Kalp Kalbe Karşı için ise diyecek laf bulamıyorum, yakında kendi albümü de çıkacak olan Aslı Güngör'ü tebrik etmek lazım. Yazdığı şarkı neredeyse yarım yıldır listeden çıkmak bilmedi.

Peki kimler yok: Deli ile Mor ver Ötesi'ne Eurovision da yaramadı belli ki. Hande Yener'in yeni şarkısı Hipnoz'un çabalaması gerektiğini düşünüyorum ilk 5'e girmek için. Çok ciddi promosyon yapması lazım halbuki hiç yapmayacakmış gibi geliyor. O saçla zaten çok etkili olacağını sanmıyorum. Bunun yanında single'ı Sen Beni Tanımamışsın'la Nilüfer çok satan listelerinde gözükse de bu listede gözükmüyor. Hepsi'nin Kenan Doğulu tarafından yazılan “4 Peynirli Pizza”sı ise nasıl bir çıkış yakalayacak göreceğiz yakında. Şu anda farkettim ki şarkının ismi 4 kişilik bir grup olan Hepsi'ye gönderme yapıyor. Tüm Türkiye benim kadar geç anlamazsa, etkili olabilir. Tabi sözlerinden bir şey beklemeyin, Kenan Doğulu yazıyor ne de olsa. Tıpkı Ali Kırca'nın kaset skandalı gibi Kenan Doğulu'nun ne kadar saçma sözler yazdığı da hiç konuşulmadan geçip gidecek sanırım.

2 yorum:

triancula dedi ki...

süper özetlemişssin :) hakaten ali kırca olayı vardı sahi? nilüfer'in ferhat göçer'in "şaşırtıcı bişekilde" ismail yeka nın şarkıları çok rezil :) hipnoz bence girmeli ama girer mi dediğin gibi kasış, hepsi daha patlayamadı henüz ama "tavla"larını dinldim bomba olmuş, mirkelam şarkısı sonuçta ;) adamımdır, ayrıca zeynep casalini'nin albümü muuhhhhhhhhhhteşem olmuş, dinledin mi bilmiyorum ama çıkış parçası da son derece güzel "hayat kendisi seçsin"

Emre dedi ki...

yannız saç stili ve promosyon konularından bahsederken listenin üçüncü sırasındaki ismin son klibindeki saçlarını hatırlatmak isterim.