12 Haziran 2008 Perşembe

Gözde Taze İle Röportaj (Karanlık Ev Özel Haber)

Sevgili Karanlık Ev okuyucuları,

Yazarınız sizin için sınırlarını zorlamaya ve en güzel içerikle karşınıza çıkmak için çabalamaya devam ediyor. Bugün ülkenin en gözde mankenlerinden ve en taze şarkıcılarından Gözde Taze ile yaptığım röportajı okuyacaksınız. Hem röportaj hem de kısa bir fotoğraf çekimi için zamanını ayırarak bizi çok memnun etti. Yeni albümü raflarda, dikkatinizi çekmiştir zaten.



Fatih: En önemli soruyla başlayalım sevgili Gözde. Hayran kitlenizin şarkıcılık yapmanız konusunda tepkisi ne oldu?


Gözde: Herşeyden önce bir hayran kitlem var benim. Benim internet sitem var orada toplanıyorlar. Hepsi 9 yaşın üstünde. Bir sürü mailler geliyor bana ama hepsini cevaplayamıyorum. Yaklaşık günde 14 tane geliyor yani, işim gücüm var.


F: Tepkileri ne oldu şarkıcılık konusunda?


G: Kimin?


F: Hayran kitlenizin?


G: Evet benim bir hayran kitlem var. Fun Club'ım var bi tane. “U” ile yazacaksınız.


F: Peki..


G: Çok olumlu yaklaştılar tabi. Beni her türlü destekliyorlar. Seks kasedim çıktığında da desteklemişlerdi. Müzik kasediyle de aynı şekilde desteklediler.


F: İkisi çok farklı sektörler değil mi?


G: Aslında değil. Albümün kapağını o videodan yaptık. Bir şarkıda da geçirdiğim zor günlerden bahsediyorum. İsmi “Beni, Benle, Böyle, Şurdan”.



F: Bu şarkınızın sözleri şimdiden olay yarattı.


G: Evet kesinlikle öyle oldu. Aa ben yazdım zaten sözleri. Deniz Seki benim koçum oldu sağolsun. Sözleri şöyle: “Bana bunu nasıl yaptın? / Beni böyle neden yaptın? / Hiç mi için acımadı? / Valla benimki çok acıdı.”


F: Derin..


G: Elbette..


F: Konser maratonu başlayacak sanırım.


G: Ben küçükken elime tarağı alıp aynanın karşısında şarkı söylermişim. Annem hep anlatırdı.


F: Odada benden başka bir röportajcı mı var?


G: Yani şarkıcı olmak için doğmuşum demek istiyorum.


F: Elbette, başka hangi çocuk eline tarağı alıp şarkı söylemiştir ki? Konser maratonunu sormuştum.


G: Evet yeni albümle beraber yeni bir turneye çıkacağım. Bütün Türkiye'yi geziyoruz. 50 ayrı bayii toplantısı ayarladı bana menajerim. Benim menajerim var. Zaten küçükken şarkı söylerken ben hep böyle Bifa bisküvü kolileri, Sana margarin kutuları dizermişim etrafa. Bayii toplantıları için doğmuşum ben. Bu ülkede bir numara olacağım. Ondan sonra bu performanslardan bir DVD kaydı yapacağız.


F: Sahne şovları düşünüyor musunuz?


G: Evet elbette. Serdar Ortaç'tan dans dersleri alıyorum. Sahnem çok komplike ve detaylı olacak. Her sahnede bir CD player ve mikrofon bulunuyor. Bir de ben şu küçük aynayı götürüyorum. Menajerim bununla üstüme ışık yansıtacak, gezinecek böyle. Böyle bir şov düşünüyorum. Zaten tırla gezeceğiz.


F: Öyle mi? Kaç tane?


G: Bir.. Aslında yarım. Devletle anlaştık kiraz taşıyan bir tırın yarısını bana tahsis ettiler.


F: Konser DVD'sinden bahsettiniz. Ülkemizdeki örnekleri çok fazla değil.


G: Evet ben bu işin standartlarını yükseltmek için geliyorum. Turnemizin adı “Merkez Şube Turnesi”. Kamil Koç şirketinin toplantısının yapıldığı “Afyon Grand Otel”de kaydedilecek. Uluslar arası bir ekibim var. Madonna'nın uğradığı Starbucks'da çalışmış genç bir arkadaş genel yönetmenliğini yapıyor projenin.



F: Peki müzikal anlamda vizyonunuz nedir? Bu aralar pop ile başlayıp elektronik dans müziğine dönmek çok moda.


G: Evet, ben de öyle düşündüm. O yüzden çıkış parçam “Yüzsüz”ün ilk 2 dakikasını arabesk tadında Türkçe Pop olarak düzenledik, sonra tarzımı değiştirip elektronik müzik yapmaya başlıyorum. Albümün son video klip şarkısı ise “Çetin Ceviz” olacak. Rnb türünde bir şarkı, bu parçayla Amerikan pazarını vurmayı hedefliyorum.


F: Türkiye pazarı için planlarınız nedir?


G: Herkese sataşmayı planlıyorum. Menajerimle derin derin konuştuk. Patlamaya hazır bomba gibiyim. Düğmeme basmanıza bakar.


F: Hülya Avş--


G: Şişman insanlar genellikle eşcinsel oluyor! Demet Akalın kimmiş, onu tanımıyorum! Gitsin o Diyarbakırlılara sataşsın. Bence Vakit gazetesi manşetlerinde bu konuya değinmeli. Bakireyim! Marquis De Sade'nin felsefesini çalışıyorum. Asla kitap okumam, bence kitap devri kapandı. Bir gün Roger Waters ile düet yapmak isterim. Bence herkes kendi işini yapmalı. Mankenlerin müzik piyasasına kaymasını doğru bulmuyorum.


F: Efendim?


G: Ay pardon, devrelerim karıştı. Hayran kitlem var benim, fun club'ım var.


F: İlk klibiniz çok erotik bulunduğu için Kral TV'de yayınlanmayacakmış..


G: Evet bu beni çok üzdü. Herkes çıplak kız görmek istiyor ama çekince kabul etmiyorlar. Klipte üstsüz dansediyorum ve göğüslerimi özel efektlerle kapatıyorlar. Kral TV yöneticileri kesin karar verebilmek için efektsiz versiyonunu da istedi. Kabul etmediler ama geri de göndermiyorlar.


F: Yeni versiyonda nasıl değişiklikler olacak?


G: Dansetmeyeceğim, sadece üstsüz şarkı söyleyeceğim.



F: Albümde bir de Sezen Aksu'dan aldığınız bir şarkı bulunuyor.


G: Evet, Sezen Hanım'ın çok büyük bir hayranıyım. Sağolsun kırmayıp albümde bir şarkısını okumamı kabul etti. Çok duygulu gerçekten. Bir kadının isyanını anlatıyor. Sözlerini söyleyeyim mi?


F: Elbette.


G: “Müzik piyasası boktan, artık CD satmıyor. / Dünkü mahalle gülü, benden şarkı istiyor. / Vermeseydim de elbet, açlıktan ölmezdim ama / Ferhat Göçer'den sonra standart artık düşmüyor. / Laa Laril la larilla larilla..


F: Sevgili Gözde Taze, albümünüz için en büyük başarıları temenni ediyorum size. Umarım satışlarda 500.000 barajını aşarsınız da 2-3 yıl sonra otorite olursunuz başımıza.


G: Çok teşekkür ederim Fatihciğim. Umarım senin siten de günde 8 kişiden fazla ziyaretçi almayı başarır.


F: Karanlık Ev okuyucuları için bir mesajınız var mı?


G: Çirkeflikle ulaşılmayacak şey yoktur. Denemekten vazgeçmeyin.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kobdum yarrabm xD

triancula dedi ki...

:))) yokluğum neler yaptırmış sana fatih :)) pes etmek yok! durmak yok yola devam demek ve bunu söyleyen insanın altının ortasına tükürmek istiyorum. o derece kızgınım ve devam da edecek nefretim!

gözde'ciğime başarılar, inşallah video kaseti kadar çok satar ;)

Seven-Hill dedi ki...

çok komik yahu. Öyle kişilerde var ama gerçekten türkiyede...mesala o şarkıcı varya, hani "condom"u söyleyen köylü. Adı nedi be? Onu söyleyende O "Gözde Taze" gibi. Onlardan çok var. Ama, varya ilk satırları okuduğumda anlamamıştım fake röportaj olduğunu. çok inandırı gelmişti... :)

Emre dedi ki...

olimpos'ta naptılar sana fatih? laf sokma şampiyonu olmuşun.

ellerine sağlık cidden, çok anlamlı olmuş.

umarım bikinili fotoraflardaki abla dava açmaz bi şekilde adresini öğrenip :P

lecterhouse dedi ki...

eyvallah canlar :) hoşunuza gitmesine çok sevindim, dediğim gibi devam edecek bu konsept bundan sonra.

fotolardaki güzel yabancı bir arkadaş :) uğraşır da türkçe öğrenirse ben de memnuniyetle kaldırırım fotoları

edda dedi ki...

cokk eglendim bekledigimden guzel olmus bu bolum tebrikler:)

begüm dedi ki...

süpersin fatih ya çok komik olmuş tebrikler