22 Mayıs 2008 Perşembe

Türkiye Top 5

1) MUCİZE – DEMET AKALIN

2) DALGALANDIM DA DURULDUM – GRİPİN

3) KIPIR KIPIR – ÖZGÜN

4) DEĞER Mİ – GECE YOLCULARI

5) KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR


Listemiz ufaktan kafayı yedi. Mucize halen tepede, bitmiş geçmiş bir şarkı olan “Dalgalandım Da Duruldum” cover'ı 2 numaraya zıplamış, ne zaman hangi şarkısı yüzünden meşhur oldu bilemediğim Özgün hiç duymadığım bir şarkıyla üçüncü sırada. Eğer yakın zamanda televizyonda rastladığım klibi bu şarkıya aitse o saç tipine ve kılığa rağmen beğenildiği için tebrik ediyorum. Gece Yolcuları sonunda 5. sıradan yukarıya adım attılar, 5. sırada ise Sıla'nın “..Dan Sonra” şarkısından beri en gitmek bilmez şarkı ünvanını kapan Kalp Kalbe Karşı duruyor.. Ülkemizin büyük gururu, dev sanatçısı Ferhat Göçer'in, Boys Anılar tarafından yazılmış iğrenç yeni şarkısı nerde? Yok..

Hiç yorum yok: