11 Mayıs 2008 Pazar

Eski Anket - Yeni Anket



Sitede Naylon Müzik Ödülleri'nden sonra yaptığımız ilk anket, sitenin sizlerin işine ne kadar yaradığı ile ilgiliydi. Sonuçlara bakılırsa sitenin idare eder ve işe yaramaz olduğunu düşünenlerin 3'er katı kadar sevenimiz, takipçimiz var. Benim için tatmin edici bir sonuç! Bugünden itibaren yeni anketimiz ile sitede daha çok görmek istediğiniz yazıları soracağım size. Oylarınızı esirgemeyin, site sevdiğiniz yönde gelişsin. Herkese keyifli okumalar.

3 yorum:

triancula dedi ki...

bence yeni anketteki 6 dal da süper :) sen hepsine de yazmaya devam et hatta bi yumurta yazısı önden başlasın, göremedim sanki?? belki vardır da. ayrıca hepsine oy veren akıllı bıdık benim üleyn! :))

lecterhouse dedi ki...

bi şık koyucaktım "sen yazdıkça hepsini okumak güzel" diye ama fazla egoist olur dedim :P

edda dedi ki...

yoo iste tam sana gore olurdu :P ayrıca ben de akıllı bıdığım:):)