30 Mayıs 2008 Cuma

Coming Soon

Sevgili okurlar, bu kurak dönem için ne kadar üzgün olduğumu söylemiştim. Size ufaktan geçirdiğim günleri anlatsam hak verirsiniz. Ben telekomünikasyon mühendisliği 4. sınıf öğrencisiyim ve finallerim bir veya iki sene önce vermiş olmam gereken derslerin finalleri. Daha doğrusu finalleri idi. Bugün itibarıyle gitti. Madem bu blog işi günlük maksadıyla yapılmış biraz kullanayım.

Bölümün en temel derslerinden olan biri Analog İşaret İşleme'yi sonunda verdim (diye tahmin ediyorum). Çoğu arkadaşım bunca sene okuyup halen Fourier dönüşümünü bilmediğim için dalga geçiyordu benle. Halen daha uzmanı değilim tabi! Peşine son sınıf derslerinden fiber optik sistemleri, bugün de statik ve mukavemeti geçtim.. Tabi öyle umuyorum, notlar açıklanmış değil. Ancak şaka maka senelerdir aynı hafta içinde ilk defa bu kadar ders çalıştım, yumurtanın kapıya dayanmasıyla, bir uzvun 3.5 atmasıyla ilgili deyişleri andım sık sık. Sarhoş gibiydim resmen bugünkü son sınav öncesi ve sonrası. Utanmasam fakültede sevinç çığlıkları atacaktım. İğrenç başlamıştı zaten bu eğitim öğretim yılı, bittiğine çok memnun oldum.

Efendim bilgisayarım da kafayı yedi. Geçen virüs olduğundan neredeyse emin olduğum bi programı inatla ve ısrarla çalıştırdım, bildiğin zorla bulaştırdım virüsü. Şimdi bir sürü siteye girmeme izin vermiyor bir şekilde. Format yakındır, son formatı olacak bu. Sonra yeni bilgisayar inşallah.

Bugünlerde okuduğum başka güzel bir şey kısa öyküm "Kal" hakkında yapılmış yorumlardı. Tamam iki üç tane var ama yine de çoğullar! Ayrıca çok güzel şeyler yazmışsınız, hissetmişsiniz hikayeyi gerçekten. Çok memnun oldum. Yenisi de yakında yoldadır. Bu aralar blogla ilgili iki fikrim var, biri kısa öykü gibi edebi yazılara daha çok yer vermek, diğeri ise şimdi açıklamayacağım, çok eğlenceli bir konsept. Asparagas etiketli yazılar biraz artacak, onu söyleyeyim sadece.

Bugün bütün ruhunu kaybetmiş bir şekilde tv'den sinemaya transfer olan Sex And The City'i izledim. Yazısı yakında yayında olacak. Ha, vizyondaki romantik komedilere 5 basar belki ama yine de bir hayal kırıklığı. Dizinin güçlü, bağımsız kadınının aksine, filmde kadın hayatı erkek parametresinden başka bir şeye bağlı değilmiş gibi resmedilmiş. Finali de ayrıca kötüydü, inşallah devamı gelir, daha güzel bağlarlar.

Ufaktan değinmemiz gereken şeyler.. Hande Yener'in yeni albüm kapağı çok güzel, tek ve büyük bir kusuru var: kendi resmi. İlgi çekici filmler piyasada: Year of the Dog, Fahreneit 451 şu an özellikle merak ettiklerim. Bugün sevgilimle üçüncü yılımızı kutluyoruz, Allah bozmasın (yazmayacaktım, dayanamadım). Bir kaç güne Olimpos'a gidiyorum, geçen sene çok eğlenmiştim, bu sene de öyle olacak inşallah. Ayrıca katıldığım İKSV destekli Jameson Whiskey reklam filmi yarışmasının sonuçları yakında açıklanacak. Yarı finali geçersem yayınlarım reklamı burda. Tabi kazanmayı umuyorum asıl, oldukça güzel bir çalışmayla katıldım. İyi enerjiler yollayın.

Takip eden herkese teker teker teşekkür ediyorum fırsat bulmuşken. Gerçekten yazmayı o kadar seviyorum ki, burda paylaşmasam ve paylaşacak sizler olmasanız, çok eksik bir şeyler olurdu hayatımda. Şu bilgisayarsız dönemi atlatana kadar, şu hemen yanda linki duran "Kal" isimli kısa öyküye bir şans verin derim ben. Herkese sevgiler..

1 yorum:

triancula dedi ki...

hueyt be, yavrum benim ;) sen sıkma canını, biz takipteyiz! :))