19 Nisan 2008 Cumartesi

Türkiye Top 5

1) 4 MINUTES - MADONNA

2) MUCİZE – DEMET AKALIN

3) KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR

4) KENAR SÜSÜ - SILA

5) SÜRPRİZ – GÜLBEN ERGEN


Ve Türkiye çıldırdı sevgili okuyucular! Ülkemizin RESMİ listesine göre bu hafta BÜTÜN şarkılar arasında 1 numarada olan isim “4 Minutes” ile Madonna. Ben daha önce böyle bir şeye şahit olmamıştım. Hani duyarsınız ya “bu şarkı bilmemkaç ülkede bir numara oldu” diye, hani bu ülkelerin hiçbiri Türkiye değildir. İşte artık Türkiye de var. Kaliteli yabancı şarkılar yerlilerle kapışabiliyor artık. Bu ne demek, örneğin Madonna’nın albümü 13 YTL’ye satışa çıkarsa Demet Akalın’la kapışabilir demek. Ha niye sevindiğimi soracak olursanız, derdim yabancı hayranlığı falan değil. Bu demektir ki halk kaliteli olunca kendi dilinde olmasa bile dinliyor. Önyargılar böyle birer birer giderse, bizim popüler müzik de yakalandığı kısır döngüden kurtulup yeni maceralara atabilir. Ülkemiz dünya müziği için bir pazar olabilir! Çok da şahane olur. Neyse fazla uçmayayım. Madonna birinci oldu seviniyorum işte, seviyorum kadını var mı?


Diğer 4 sıra bu hafta umrumda değil.

2 yorum:

triancula dedi ki...

sıla'ya laf yok :)

bi hung up efendime söliim bi frozen ya da en basitinden human nature değil belki ama 4 minutes da eğlenceli gene de. çıksın artık albüm ;)

not: ayrıca wow'a alıştım :) kylie bacım yapmış yapıcağını gene, ama 2 hearts kadar mükemmelini bir daha yapması zor buna confide in me güzelliği de dahil ve ayrıca biliyorum en az başarılı single'larından biri de 2 hearts gerçi ama.

edda dedi ki...

dünü tugce'yle (evet kylie konseri fantezisi olan:) ) kendimize four minutes gunu ilan ettik defalarca dinledik. eminim ertesi gun o da benim gibi "tik tak tik tak" seklinde dolastı:)(bi gun once sınava girmeden tiktaklıodu zaten) sonuc olarak biz de sarkıyı cook sevdik madonna haklı basarısının meyvesini bizim ulkemizde de almıs guruluyuz:P