3 Nisan 2008 Perşembe

Türkiye Top 5

1) KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR

2) MUCİZE – DEMET AKALIN

3) KENAR SÜSÜ - SILA

4) VAY ANAM VAY – TARKAN

5) DALGALANDIM DA DURULDUM - GRİPİN


Şaka maka bu Top 5 yorumlarını bir yerimden uydurmadığımı anlamışsınızdır sanırım. Demet Akalın gelecek dedim ve etkileyici bir sıradan, 2 numaradan girdi listeye. Gülben'in eğer gelebilirse daha sonradan geleceğini de eklemiştim. “Sürpriz son sıralarda takılır gibi geliyor bana listeye girerse bile.


Demet'in yerinden ettiği isim düet yapmak için çırpındığı Tarkan olmuş. Vay Anam Vay sadece 1 hafta zirve yüzü gördü. Albümde bu şarkının yarısı kadar güzel bir şarkı olmadığına göre, bundan sonra görmez artık. Çok çılgın bir klip çekerse kurtarabilir ancak. Farketmişsinizdir zaten, zamanında konuşuldu edildi ama haftalardır kimsenin albümü taktığı yok. Üstelik de öyle çok büyük bir rakibi albüm çıkardı da denilemez. Gülben ve Demet'in Tarkan'ın önünü kesebilmesi acınası bir durum.


Geri kalan basamaklardaki arkadaşlar sabit kalmış. Gripin yaptığı yorumdaki korkunç performansını şarkının herkes tarafından sevilmesiyle kapatıyor bence. Vokaller rahatsız ediyor beni, tıpkı klip gibi. Sıla'nın yeni şarkısını hiç umursamadığımı da söylemem lazım.


Ayşe Hatun'un yeni şarkısı çıkmış piyasaya. Henüz dinleyemedim ama zamanında Makina'da söylediği “..Sen bunu bir düşün..” sözlü şarkıysa çok iş var. İyi dinlemeler.


Not: O şarkı değilmiş. Kalbe Ben'i dinledim. Listede iş yapacak bir şarkı değil pek ama hoşuma gitti..

1 yorum:

triancula dedi ki...

kalbe ben daha şimdiden birkaç radyoya girdi bile. e özürlü oluşu ve kurulan ilk cümlenin bol e li oluşu falan komik olsa da ortada çok hoş bir elektronik parça var. slow ve etkileyici. ayşe hatun'un elektronik sevgisini 4-5 yıl önceki ayı'dan bilmesem derdim direk özenti. halbuki kız harbi kastı kastı yaptı. umut vaadediyor ama ne olur bilemicem :)