27 Nisan 2008 Pazar

Hande Yener, Bıçak Sırtı, Kürklü Merkür ve İtü Dans Festivali

İlginizi çekebilecek birkaç haber:



1) Hande Yener beyazperdede! Sanatçı, Ali Kemal Güven adlı bir yönetmenin ilk filminde oynayacak. Filmin adı “Kraliçe Fabrikada”. “Kezban Paris’de” tarzı bir şey mi olacak bilemem ama fikirde tam bir kitsch potansiyeli var. Umalım ki değerlendirsinler. Yönetmen adayının ismini yazar olarak tanıyorum ben sadece. “Hep Böyle Kal” isimli bir kitabı var. Aynı kişi midir, isim benzerliği midir emin değilim.



2) “Bıçak Sırtı” dizisi yarın (28 Nisan 2008) final yapıyor. Benzer sinematografide başka diziler gelir yerine umarım. Saçma sapan ve zaman zaman arak senaryosuna, şahane bir kadrodan aldığı vasat oyunculuğa rağmen kaliteli yönleri olan bir diziydi.





3) Fazlasıyla etkileyici, abartılı derecede çarpıcı olduğu söylenen “Kürklü Merkür” 30 Nisan – 10 Mayıs tarihleri arasında tekrar Dot sahnesinde olacak. Ben bu sefer kaçırmayacağım, siz de öyle yapın.



4) İtü Dans Festivali 1-4 Mayıs tarihlerinde Maslak Kampüsü’nde düzenleniyor. 2 Mayıs Cuma akşamı Maçka Dans grubunun gösterisine gelmeniz lazım!! Zira ben varım.. Yeterli bir sebep :)

3 yorum:

edda dedi ki...

harikulade partnerinden bahsetmeyi unutmussun, kırıldım:):) halbuki ben her yerde sahane yetenekli partnerim olan senden bahsediyorum:P geldi dimi 2 mayıs of of (edda'nın klasik heyecanının yarattıgı tramva modu):S

ayrıca "bıcaksırtı" gayet iyi bi diziydi son donemlerde. bitmesine hem seviniyorum hem de uzuluyorum cunku uzatıp sulandırmalarından korkuyoruk. ama mehmet gunsur'u daha az gorecek olmamız da bizi uzmuyor degil :P

ayrıca madonna taklit edilmeyecek de kim edilecek allahasen?:)idol o idol:)

Emre dedi ki...

fatih şimdiden başarılar diliyorum, orada olucam, ipek de çıkıyormuş; bir taşla iki kuş :P

Adsız dedi ki...

HANDE YENER ELEKTROSTAR OLDUĞU YETMİYOMUŞ GİBİ Bİ DE OYUNCULUKTA STAR OLURMUŞŞ WOOWOWOOW 4 EVER HANDE YENİ YAPTIRDIĞI PEMBE SAÇLARDA ÇOK TİKİ OLMUŞŞ