4 Nisan 2008 Cuma

Dicle İle Gibi Gibi (3.Bölüm)



offf
7 saattir kellington istasyonunda bekliyorum
ne gelen var ne giden
hayat beni mahkum etti galiba bu yalnızlığa
peki ya ben?
kaybolan kadınlığım, yitip giden güneşim, sönüp giden ateşim, içimde kor kor alev yanan her yana dağınık saçlarım..
nerde kaldı benim gençliğim?!

henric uterman den iki ray arası adlı oyundan bir parça oynadım sizlere sevgili ev hanımları aaaAAAAHAHAHAHA merhabalar bugün ev hanımları sizlere gene çok değişik şeyler var tabiki kocalar işte çocuklar okulda olunca BİZLERE DE BUNU YAPMAK DÜŞÜYO!!!

IYYYHHHH DELİRCEMMM!!

ani duygu değişimleri oluyo sevgili ev hanımları bana ani basıyo, çocuğum aç aç camı aç açaçaçaç aç ordan cam aç çocuğum aç aç klima aç bişi aç cam aç fan aç. vur benim böğrüme ciğerime vur! vur fanı ciğerime! üfff (göğüslerine üfler) pıtıtıtııt hapıpıpıpıpı hapıpıpıpıpı uff ıyyy şunlara bak.. aaaaaaayyh! ay çok soğuk oldu kapat çocuğum çok soğuk oldu hahahahhahahühühühüühühühühü ahahaha ay sevgili ev hanımları çok böyle gelgit bi duygu değişimi oluyo menpoza girince ammmm bugün çok değişik şeyler yapıcaz mesela her evde bulunabilen bir yün öbeeenden ben böyle bir parça kestim (hayali karakterlere gösterir ipi uzun uzun) böyle bi parça kestim, bunu herkes kesebilir bir makas lazım ıııı geçen yılbaşından kalan duvar süsümüz bu bizim. bunu ben gecen tavanarasında gardolebin arkasına bakıyorum benim hizmetçim var yardemcim, yardemcime dedimki bizim dedim yılbaşında dedim kullandığımız dedim hani dolap öğğşşeeyy leri nerde dedim süsleri dedim yılbaşında taktığımız dedim ağacın üzerinde dedim taktığımız dedim süsler dedim nerde dedim aman dedi gardolebin arkasına bak dedi çocuğun şeyini de ordan buluyodun dedi terliğini merliğini falan filan. gardolebin arkasına ben girdim baktım dedim ama dedim ben oraya bakarsam dedim orda dedim bulabilir miyim dedim aa tabi dedi bulabilirsin dedi ben dedi sana dedi en iyi şekilde dedi bulabileceğin şekilde dedi gizledim dedi! ben dedim onu nereye gizledin dedim sen dedim sen dedi git dedi gardolebin arkasına bak
dedi orda dedi bulursun dedi ben dedim ya bulamazsam dedim o zaman gelir dedim senle dedim özel şekilde konuşurum HAHA çünkü duygu değişimim var dedim. git dedi gardolebin arkasına bak dedi orda kesin bulursun dedi gittim gardolebin arkasına baktım hakkaten de sevgili ev hanımları ıııı hizmetçmin dediği kadar var gardolebin arkası. şimdi bunUUUU ev hanımlARIIIII şimdi bunu ee burdan geçirdiğimiz bir ee şeyle yünle bakınız bir madalyon şimdi bunu böööyle boynumuza ayyy bakarmısın ne kadar da şık oldu bunla böyle bütün davetlere şeylere iştirak edilebilir. bakarmısınız ne kadar da şık oldu gerçi ben bunu daha ee sprey boyayla boyuyup çatlak deseni vericem buna. hiç şeyim olmasın eeeeee petsi(?) bişi daha yapalım ıı mesela evde kulandıgımız boş parti bardakları eskiden parti yapardık biz tabi evde, artık öyle şeyler yapamıyoruz çünkü ııı ben şey biraz rahatsızım soğuk bana şaapıyo sıcak bi anda anksieti oluyo çarpıntım oluyo duygu değişimim oluyo AHAHAHAHAHHAHAHIHIHIÜHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜIIIIYYYYĞYĞĞĞRRRR AYYY ÇILDIRMAK ÜZEREYİM! ÇOCUKLAR TABİ İŞTE HİÇ BENİM HALİMİ BİLEN YOK IIIIIĞĞĞIIIII AAAAYYYYY HIMMMĞĞĞĞĞ AYYY NEYSE ıııııııı bunu şimdi ee çocuğumuzun 5 yaşında kullandığı cobi. cop buuu cop polis olmak isteyen çocuğumuz var ıı ben bunlan mumlik yabıcaam ama tabi git dimi git al, bi yerde var 3 milyon diğer yerde var 1 milyon, git al neden almıyosun hayıııır manyağız ya illa çocuğun cobundan ıııı mumluk yapıcan. naapacaksa çocuk bırak bunu bari at çöpe başka çocuklar-- hayır AAAYYY SİLİKON TABANCASI ay ne güzel tabanca ben bunu görünce delirmek üzereyim genç-- gençlerimize de burdan iyi örnek adına silikonu kullanın gençler çünkü çok önemli bi madde bakın eee silikonumuzu bardağın arkasına doğru sıkıyoruuuuuz sıkıyoruz evet bu kadar silikoOOOOOHOHOOHOH HAHAHAHAHAHAY silikon yeter eveeet silikonu buraya cobiin cobin ön kısmına aa bunu böyle sıcak silikonla yapıştırıp bi de tabi arkası var. arka kısmına da ııı bunu böyle koyalım da bişiycikler olmasııın. aaayy bu da burda aaaaaaaa bunu böyle arkadan gene silikon tabancası kocamızın silikon tabancasıyla bunu böyle yapıyoruuuz. eveeet eeeveeet bunu da buraya böyle oturttuk mu sevgili ev hanımları çok da güzel bir şamden! işte bu şamdanıı bunun bi çiftini daha AMAN PİS ŞEY! AAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞ! HIIII IYYYYYY SAÇIMA DA GELDİİİİ! hmm bunu çocuklar bu şekildeeee bi tane daha bi çift daha yaparsınız bunu tabi ben eee evet burda sprey boyam var ben bunu bu sprey boyayla... (boyar) çocuklaaaar.. işteeeee böyle aa bu bunu kurumaya bırakalım. gerçekten de çok şık bir mumluk-- bakarmısııın akma desenine bakarmısın desenine ahahahAHAHAHHAHIĞĞHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜH ay aç camı ay bana fenalık geliyo ay fhu hfu pitu putu pfff prrffff puçuçuçuç aç aç açaçaçaççaçaçaç camı aç camı aç AYYYYH! HIĞIĞI

not: dikkat şahan çıkabilir! programından "dicle ile gibi gibi" serisinin üçüncü bölümüdür. transkript bizzat benim eserimdir ordan burdan çaldın diye gelmeyin :)

1 yorum:

hale dedi ki...

fantastik! :)