30 Nisan 2008 Çarşamba

Atilla Dorsay, Madonna, The Cardigans, Elif Turan'ın Ev Adresi



1- Bugün İTÜ'ye Atilla Dorsay geldi. Görüşlerine katılın katılmayın, yaşayan eleştirmenlerin kralı olan bu insanla bir söyleşiye katılmak güzeldi. Maalesef erkenden haberim olmadı burada duyuramadım (Sevgili İTÜ Sinema Klubü, biraz daha çaba lütfen). Şans eseri el afişini görünce koşturarak gittim ikinci yarısını yakaladım. Oldukça klişe sorulara güzel cevaplar verdi kendisi. Burçin Yalçın'a da katılmak isterdim ama kampüste değildim o saate kadar.



2- Madonna'nın tüm dünyayla aynı anda Türkiye'de de çıkacak denilen albümü, bugün dünyada raflarda olmasına rağmen Türkiye'de değildi. Mağaza çalışanları yarın değil, en erken Cuma günü ellerine geçeceklerini söyledi. İnşallah geçenki gibi haftaya dönüşmez bu bekleme süresi. Ben korsan kopyaları dinlemedim çünkü kendimi zor tutuyorum. D&R'ın sitesinde fiyatı 24 YTL. 19.90 olsaydı çoğu yerli albümü geride bırakacaktı inanın bana.



3- The Cardigans Best Of'u çıktı. Ama nolur nolur kopyaları bitirmeyin. Çift CD'li limited edition geldi sadece, fiyatı da 50 YTL. Eminim çok sayıda gelmemiştir. Yarın gidip alıcam, nolur bırakın bana da bi tane :) The Cardigans'ın (ki fevkalade olduklarını söylememe gerek yok) bütün hitleri, güzel şarkıları bir albümde toplandı. Nadir bulunan şarkılar ve b-side'lar ise 2.cd'de. O 2. cd için ölürüm ben. Hele de önceki albüm Super Extra Gravity'nin ülkemize gelmeyen özel basımında bulunan "Slow" şarkısını düşünürsek. Türkiye'de ilk kez yayınlanıyor demektir bu, ben de aylardır dinlemiyorum. Albümü alana kadar da bekleyeceğim. Oruç gibi oluyor, insan daha bi maneviyatlı dinliyor sonra :)

Not: Blogdaki ziyaretçi sayacının söylediğine göre, Google'da "Elif Turan'ın Ev Adresi" diye aratıp benim siteme gelenler varmış. Günlerdir gülüyorum bu duruma ama gelenler de boş dönmesin istedim. İşte adres:

Kavacık Sok. Laleli Mah. No: 256 Erol Köse'nin Alt Katı, İSTANBUL

Hiç yorum yok: