27 Mart 2008 Perşembe

Türkiye Top 5

1) KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR

2) VAY ANAM VAY – TARKAN

3) KENAR SÜSÜ - SILA

4) BEN SENİN VAR YA – YILDIZ TİLBE

5) DALGALANDIM DA DURULDUM - GRİPİN


Sıla listeye geri döndü! Yeni şarkı “..Dan Sonra”nın yarısı kadar güzel olsa endişelenmeye başlardım yine 1 numarayı haftalarca işgal edecek diye ama zannetmiyorum. Bu şarkının sözleri rahatsız ediyor beni.


İlk iki sıra değişmemiş, Tarkan 2. sırada, Kalp Kalbe Karşı ise 1.sırada takılmaya devam ediyor. Ne kadar üzücü megastarımızın haftalar boyu bir orkestranın çeşitli yeni sanatçılarla yapılan albümü tarafından ezilmesi! Ha ha şaka yapıyorum tabi, ne üzülücem, kötüydü Tarkan'ın albümü. Benim asıl koptuğum ihtimal şimdi Ferhat Göçer'in kendi kendine bütün bu başarıyı sahiplenmesi. Evinde oturup “benim söylediğim şarkı Tarkan'ı geçti” diye keyifleniyor mudur acaba? Şarkıya yararı değil zararı olduğunu bile bile... İkinci yarısını dinlemiyorum bile “Kalp Kalbe Karşı”nın. Çığırıp duruyor amaçsızca.


Yıldız Tilbe, Gülben Ergen'e nispet yaparcasına listeye girip çıkıyor sürekli. Gülben'in feci klipli şarkısı “Sürpriz”in nasıl bir performans göstereceğini merak ediyorum. Son sırada ise sadık okuyucumuz Can'ın hiç sevmediği Dalgalandım Da Duruldum var :) Ne yalan söyleyeyim ben de pek sevmiyorum. Gripin'in fazlaca tüketilebilir de olsa çok güzel olan son albümlerinin sonrasında yakışmıyor. Demet Akalın'ın çektiği çok güzel klip sonrası Mucize'yi bekliyoruz artık listeye. İyice tutuldum ben.

1 yorum:

triancula dedi ki...

yalnız direk koptum fatih ne diyim allah seni de güldürsün emmmi :)))

gayet güzel okuyodum bi an, ne bana mı, ha :)) efendim teşekkürler ne demek siz güzel güzel yazdığınız sürece ki şüphem yok, ben müdavimi olmaya kararlıyım bu arazilerin :))

sıla'nın kenar süsü'sünü ben de çok olağanüstü bulmuyorum ve sözleri birçok insana çok "obaa, tam benlik", kimine göre de antipatik geldi evet haklısın ama sıla da şeytan tüyü var, kenar süsü'nün ön plana çıkıcağını şeffaf oda'da daha ilk dakkada söylediğinde anlamıştım aslında ama gene de süper şarkıların hatrına rahatsızlık duymuyorum. ne desem inanırsın, dön demeyi unuttum, malum, korkma, cebren ve hile ile (ki bu da antipatik gelebilir mesela sözlerinin kenan doğulumsu olması bakımından) falan filan.

gripin'e hakikaten sinir oluyorum. bir de tüm radyolar bangır bangır çalmıyo mu, kafalarını kırasım geliyor. klibi ayrıca facia. tuba ünsal'ın oyuncu tripleri falan komedi :))) bir de o slowlaşıyor ya hani kameradan alakalı olarak böyle direk çarpasım geliyor, davulcu ilker böyle cıstıkı cıstıkı kafasını sallayarak çalıyor ya, uçasım geliyor :))) hele birol'un nağmeleri :) itici ötesi. bilmiyorum ki severdim ben bunları bilhassa ilk çıktıklarında. kesik vokal'e aa ne güzel demiştim şimdi direk arabesk geliyor, komik buluyorum. bi de bu aralar gece yolcuları'na sinir oluyorum, ediz'in klipteki salak halleri (bilhassa slow motion ve ediz'in şuh olmaya çalışan uyuz bakışları) ayrıca adı ediz midir nedir onu da bilmem mesela :)) ya nedir bu rock gruplarının cover'la olayı geçiştirme hevesi! sinir oluyorum. bak mesela üçnoktabir babalar gibi kendi şarkıları, sakin mesela yeni çıktı gece yolcuları'na gripin'inin son şarkısına 423984902380 basar! ama kimse onları bilmiyor çünkü popüler değiller henüz. gerçi emre aydın patlaması da olabilirdi eğer şirketleri sony falan olsaydı ama rakun küçük bir firma. of ya uyuz oluyorum harbi oh be kurtuldum sölyedim :)))

ayrıca sony de maşallah her yıl teker teker bombaları patlatyıor :) 2005 kasım vega'nın dönüşü, 2006 kasım emre aydın, 2007 kasım sıla :)

ferhat göçer konusunda sapına kadar haklısın :) "her başarılı işin altında ferhat göçer imzası" gibi bişey yapmaya çalışıyo kendisi, ilk çıtkığınmda yemin ederim 4-5 kez atv ana haber'e katılmıştı bi sebepten çüş demiştim. hatırla, neydi soprano adamlar gelmişti türkiye'ye direk ferhat göçer, bayram mıydı neydi onun konseri için direk hemen ferhat göçer. ve ne yaparsa yapsın her daim antipatiktir, antipatik kalıcak! :))