20 Mart 2008 Perşembe

Türkiye Top 5

1) KALP KALBE KARŞI – ENBE ORKESTRASI EE. ASLI GÜNGÖR

2) VAY ANAM VAY – TARKAN

3) BEN SENİN VAR YA – YILDIZ TİLBE

4) DALGALANDIM DA DURULDUM - GRİPİN

5) EVLERİNİN ÖNÜ BOYALI DİREK – ÖYKÜ & BERK


Kalp Kalbe Karşı halen daha en çok çalan yerli şarkı olmaya devam ediyor. Sıla'nın “..Dan Sonra”sından daha mı kalıcı olacak göreceğiz. Tarkan bu slow sağolsun doğrudürüst zirve yüzü göremedi, ayrıca ben şarkıdan (Vay Anam Vay) çoktan sıkıldım ama radyo dinleyicilerinin 2. tercihi olmaya devam ediyor. Üçüncü sırada Gülben Ergen'in beğenmeyip albümüne dahil etmediği, Yıldız Tilbe'nin de nispet yaparcasına ilk klip şarkısı yaptığı “Ben Senin Var Ya” var. Açıkçası Ergen'i suçlayamıyorum, hakikaten gıcık bir şarkı. Yıldız Tilbe'nin kendine özgü yorumu sayesinde gelmiştir bir yere geldiyse. Hele de aynı albümde “Ben Masumum” gibi şahane bir şarkı varken ilgiyi bunun çekmesi çok üzücü.


4.sırada Gripin cover'ı “Dalgalandım Da Duruldum” var. Sevdiğimiz bir grup ve sevdiğimiz bir şarkı ama bu versiyon olmamış. 5. sırada ise “Evlerinin Önü Boyalı Direk” var. Haftaya Demet Akalın'dan “Mucize”nin girmesine kesin gözüyle bakıyorum. Gülben Ergen'in “Sürpriz” veya “Aşk Hiç Bitmez” şarkıları ise biraz daha bekler kanımca.


1 yorum:

triancula dedi ki...

gripin'in dalgalandım cover'ı bence gelmiş geçmiş en kötü coverdır hocam. şarkıyı severim ama birol bence batırmış şarkıyı. klip ise tam bir facia evren çekmiş ama o kadar saçma ve duraksayan kamera o kadar kötü ki... radyolar çok sevdi bu şarkıyı fakat bence tam bi hayalkrııklığı...