9 Mart 2008 Pazar

Türkiye Box Office 29.02.2008 - 02.03.2008


Film Adı

Hafta

Haftalık Seyirci

Toplam Seyirci

1

Recep İvedik

2

639.331

2.169.586

2

120

3

49.627

313.272

3

Plajda

1

46.785

46.785

4

Winx Club

2

37.579

118.860

5

Öldüren Sis

1

25.251

25.251

6

Göz

1

22.213

22.213

7

Bayrampaşa

2

16.504

58.253

8

Semum

4

11.286

296.440

9

27 Dresses

1

8.785

8.785

10

Not: Seni Seviyorum

3

7.757

98.101



Haftanın gişe listesi bu şekilde. Recep İvedik neredeyse ilk haftasonu yaptığı kadar iş yapmış. Yeni bir gişe rekoru geliyor olabilir, hiç şaşırmam. Aslına bakarsanız hakeder de. Şu anki rekoru elinde tutan filmin Kurtlar Vadisi Irak olduğunu düşünürsek ve iki filmin de komedi olduğunu göz önünde bulundurursak Recep İvedik çok daha komik.


İkinci sırada gizli gizli baya iş yapması muhtemel olan 120 var. Belki ikinci bir Babam ve Oğlum çıkmaz ama önünü kesecek bir film gösterime girmezse uzun vadede iyi gişe yapabilir. Üçüncü sırada layık olandan fazlasını bile almış olan Plajda var. Bunca tanıtıma rağmen bu kadar izleyici çekmesinden filmin ne mal olduğu anlaşılabilir.


4.sırada Hepsi grubunun iki yeni şarkısı sayesinde baya malı götüren Winx Club var. Alternatif çocuk filminin olmayışı da katkı yapmış olabilir. Haftanın diğer yeni filmleri ise ne yalan söyleyelim kötü açılışlar yapmışlar. Sırf Frank Darabont çektiği için bile ilgiyi hakeden Öldüren Sis 5. sırada takılırken, Nehir Erdoğan kılığında Jessica Alba'nın oynadığı Göz hemen peşine yerleşmiş. Recep İvedik'in karşısında gösterime çıkarak güzel bir intihar örneği sergileyen Bayrampaşa da listede çok kalıcı olacağa benzemiyor.


8.sırada çer çöp korku filmi Semum, peşine de çok sevgili Katherine Heigl'ın başrolünde oynadığı 27 Dresses var. Bu filmin yeterince promosyonu yapılmadı bence, yoksa gayet sıradan olan “Şeytan Marka Giyer” iş yaptıysa, aynı yazarın eseri olan bu film de yapabilirdi. Son sırada ise ağlatırken güldüren Not: Seni Seviyorum var.


Haftaya bol bol yerli film vizyona giriyor. Ümit Ünal'ın “Ara”sı, “Miras” ve Amerikan – Türk ortak yapımı “Meleğin Sırları” gösterimde olacak. Herkese iyi seyirler.

2 yorum:

triancula dedi ki...

ara'yı çok merak ediyorum tek mekan filmlerine zaafım var napiyim :) bu arada fatih bu commentleri okuyosan eğer gıkını çıkar okuduğundan şüphe duyuyorum şahsen :) diğer konulara gelirsek, recep ivedik'i bilmiyorum hala izlemedim ama cıvık geliyo açıkçası yani afişine apışarası kokuyo cümlesini de koymuşlar en son. sen övüyosun ama anca dvd'si "düşünce" izlerim :) jessica alba'lı göz hayatımda izlediğim en kötü filmlerden biriydi. tam bir zaman kaybı. bayrampaşa dediğin gibi çok yanlış bir dönemde girdi ve bence daha iyi yapabilirdi çok ama çok düşük yapmış. bir de 7000 kişinin izlediği bi film bile ilk 10'a giriyo bizde ve uçuruma bak ivedik 600.000 diğeri 7000 :) komik ama gene de yerli malı yurdun malı diyerek 1 ve 2 numarada yerli filmleri görmüş olmaktan mutluluk duyuyoruz.

not: plajda hakijkaten çok düşük yapmış.

not 2: kurtlar vadisine laf sokuşunla çok takdirimi kazandın :)))

lecterhouse dedi ki...

okumam mı can :) elbette okuyorum, ayrıca zmn zmn feedback de veriyorum yorumlarına hakkımı yeme :) ilgine her zaman müteşekkiriz :P kurtlar vadisi lafıma ben de hasta oldum ne yalan sööliim. keşke yapan adamlara da iletebilsem :) recep in o afişini bilmiodum ve koku muhabbeti çok midemi bulandırır benim. o espri filmde sevmedigim tek espriydi. olsun ama şahan iyidir, destekliyorum. film mükemmel olmayabilir, sonuç olarak adam başarılı bir adam. önü açıldıgı için memnunum :)
plajda ya revadır, beter olsun :)