3 Mart 2008 Pazartesi

Aİ: Semum


“Semum” filminin gazetelerdeki tanıtım afişlerine eklenmiş “övgü dolu” sözleri aynen aktarıyorum.



“Semum filminde Cevşen’in bir zırh olduğu ortaya konulmaya çalışılmış.

Abdullah Aymaz / Zaman Gazetesi


Bana olanları tüm dünyaya anlatın ki zifiri karanlıkta pusuya yatmış dehşeti herkes bilsin.

Canan Karaca


Yaratık o kadar şeytani ki bazı anlarda tüyler ürpertiyor.

Bir İzleyici / İstanbul


Semum, bir korku filmi ama Allaha sığınmanın önemini bana hatırlattı.

Bir İzleyici / Ankara”


“Mumya Firarda” için kimse tek iyi laf etmeyince afişe Hidayet Türkoğlu’nun beğenilerini yazdıklarından beri böyle komedi görülmedi heralde. Sinemadan az buçuk anlayıp da Semum’u beğenmek zor iş. Böyle olunca kimlerin görüşleriyle prim toplayacaklarını bilememişler. Resmen “Bir İzleyici” imzalı iki yorum eklemişler promosyon duayenleri. Üstelik izleyicilerin dediği lafların biri yarım yamalak övüyor, diğer tamamen başka alemlerde. Mecaz değil, gerçekten başka alemlerde! Semum’u izleyip dine dönmüş garibim. Gidip ciddi ciddi Kur’an okusa aşırı yüklenme olacak demek ki. Canan Karaca denen hanım, filmde anlatılan hikayeyi gerçek hayatta yaşamış kişi. İlkini tanımıyorum ama “filmde ortaya konulmaya çalışılmış” diye giden bir cümle “..ama becerememiş” diye devam edecek gibi duruyor.


Ben Semum için “bir izleyici” imzalı bazı övgüler yazmak istiyorum buraya. Belki kullanmak isterler.


“Semum şehrimizin en büyük salonunda oynadı.”

Bir İzleyici / Trabzon


“Semum izlediğim en kötü korku filmi değil.”

Bir İzleyici / İzmir


“Semum’dan önce A.R.O.G’un fragmanını gösterdiler.”

Bir İzleyici / Bursa


“Selami Şahin süperdi”

Hidayet Türkoğlu


“Semum, renkli ve Türkçe.”

Bir İzleyici / Samsun

1 yorum:

triancula dedi ki...

bunu ben de farketmiş ve yarılmıştım. hakikaten kendilerini rezil etmek için özel çaba sarfetmişler ya helal diyorum ben.