19 Şubat 2008 Salı

!F AFM Bağımsız Filmler Festivali 2008

Yazarınız !F AFM Bağımsız Film Festivali'nde hangi filmleri görecek?


20 Şubat – Pink


21 Şubat – The Nines


22 Şubat – The Aerial


23 Şubat – Yobi: The Five Tailed Fox


23 Şubat – Dorian Gray'in Portresi


23 Şubat – Otto, or Up With Dead People


24 Aralık – Once


Bunlar dışında tavsiye ettiklerim filmlerden bir kaçı: Just Like Home, Death Note ikilemesi, Diary, Grimm Love, In Search Of A Midnight Kiss, Inland Empire, Itty Bitty Titty Committee, Lars and the Real Girl, No Country For Old Men, Poultrygeist, Sicko, Teeth.

3 yorum:

triancula dedi ki...

the nines-teeth-once-broken english-inland empire- lars and the real girl meraklla beklediklerimdi, görecem enşallah :)


no country for old men ve ploy'u şiddetle öneriyorum, hadi ilkini geç izlersin kesin de, ploy'u kaçırma, oldukça zevkli bi film. bana göre, bana göre :)))

Emre dedi ki...

lars and the real girl'ü gördüm geçen gün, çok güldüm. ben de onu tavsiye edebilirim. onun dışındaki 6 filmim bu haftasonu, o yüzden bi tavsiyede bulunamıcam. dorian gray ve once'da görüşürüz belki, ben de orda olucam

bu arada "there will be blood" bu yıl gördüğüm en iyi filmdi. (given that no country ve juno'yu hala seyretmedim)

triancula dedi ki...

the nines'ı izledim. eternal sunshine'dan charlie kaufmann'la david lynch'in düeti gibi olmuş resmen :))) ama beğendim baya hoş ve keyifli. ama ben daha gerilim modunda bekliyodum allahtan tam değilmiş, daha farklıymış :) 3x3 olayı da güzel olmuş bak tavsiye ederim :)