9 Ocak 2008 Çarşamba

2007'nin En Kötüleri



Birkaç gün önce bir afiş yayınladım blogda. “Türk Pop'unda 2007'nin En Kötüleri” altyazılı bu afişin ne manaya geldiğini yavaş yavaş açıklayabilirim artık. Aslında bakarsanız kendini oldukça ele veriyor ama formattan bahsetmekte fayda var.


Eskiden beri izleyici/dinleyici kitlesini aptal yerine koyan sanat eserlerine hep uyuz olmuşumdur. Bu blogu açmak konusunda bana gaz veren hayallerden biri de bu yılın en kötü müzik yapanlarını sizlerin oylarıyla seçmek ve burda yayınlamaktı. Böylece para kazanmak için yapılan ve milletin kafasını boş yere dolduran müzik işleri hakettiği ünvanı kapacak, sadece unutulmakla kalmayacaktı. Elbette şimdilik küçük bir çevreyiz ama bu çekici oylamaya oldukça katılım olacağını umuyorum. Üstelik doğru kararlar hep nispeten daha küçük ve aklı başında topluluklardan çıkar, biz de öyleyiz. :) (Smiley koyup da Gülben Ergen yazılarına benzetmek istemiyordum ama tutamadım kendimi)


Yakında “2007'nin En Kötüleri” oylaması başlayacak. Ödülün ismi için öneriler yollayabilirsiniz şimdiden. Kötülük konusunda popüler kültürümüzde bir külte dönüşen “ajdar”ı kullanabiliriz belki. Çok da janjanlı ismi var keratanın.


İki ana kategori var: Yılın En Kötüleri ve Yılın En Büyük Hayal Kırıklıkları. Farkı anlamışsınızdır zaten. Bunlar dallanacak ve kategoriler oluşacak.


Yakında adaylar yayında. Takibe devam..

Hiç yorum yok: