23 Kasım 2007 Cuma

Türkiye Top 5

1) ...DAN SONRA - SILA FEAT. KENAN DOĞULU

2) MELEK YÜZLÜM - MUSTAFA SANDAL

3) ACIYI ÇEKEN ANLAR - ÖZGÜN

4) SÜKUT-U HAYAL - NEV

5) BU SABAH GÜNEŞ DOĞMUYOR - FUNDA ARAR


Tazecik Top 5 listesinde Sıla geçen haftaki birinciliğini koruyor. İlginç bir çalışmaydı takdir ediliyor demek ki.

Mustafa Sandal Sokrates'ı kıskandıran şarkı sözleriyle ikinci sırayı kapmış. Bu şarkının kime yazıldığı gümbürtüsü beni gülmekten öldürüyor. Biri bana böyle bişi yazsa çok pis hayal kırıklığına uğrardım heralde, resmen çocuk şarkısı gibi.

Özgün ve Nev'in etkileyicilikten uzak şarkıları birer sıra gerileyip kalmışlar. Özgün'ün her yerde karşıma çıkan diğer şarkısı "Kıvırır" ise tüylerimi diken diken etmeye devam ediyor. Nostaljik "Giz 4 Dakika" pastalarından bile daha çabuk yapılmış bu şarkı, şarkı sözlerinin ne kadar basitleşebileceğine örnek.

Güvenilirliğini yıllar önce kaybeden Funda Arar ise 5. sırada. Şarkıyı dinlemedim, klibi izlemedim, o yüzden yorumu sonraya kalsın.

Hiç yorum yok: